هادی غفاری در جمع مردم شهرستان طبس استان یزد ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س)  در وصف حضرت فاطمه(س) اظهار داشت :که بیش از 45 کتاب از اهل سنت نقل کرده اند که پیامبر(ص) فرموده اند فاطمه پاره تن من است.
وی در ادامه با اشاره به وصایای پیامبر اکرم گفت :پیامبر فرموده اند من از شما مزد نمی خواهم بلکه می خواهم که با نزدیکان من مودت داشته باشید که علی(ع) ، فاطمه(س)  و فرزندان فاطمه (س) هستند.
حجه السلام و المسلمین هادی غفاری در ادامه افزود :هیچکس حق ندارد که به مردم منت بگذارد که به شما آزادی و عدالت و غیره داده ایم که این حق طبیعی مردم است هنر حضرت علی این بود که از حقوق تمام مردم سرزمین خود دفاع می کرد.

عضو شوراي مركزي مجمع نيروهاي خط امام  با بیان  اینکه به  وضع موجود اعتراض دارم گفت : این وضع باید تغییر یابد. ما در سال 64 بودجه را با بشکه نفت به قیمت 7 دلار تنظیم نمودیم نه با بشکه ایی 120 دلار بلکه وضع موجود باید به مراتب بهتر و برتر از سالهای گذشته باشد.
وی با بیان خصوصیات اخلاقی ، شجاعت ، در خط امام بودن و توانا بودن آقای کروبی به حاضران مراسم توصیه نمود که به ایشان رای بدهند و رای دادن را یک تکلیف شرعی دانست . 
گفتنی است " در ابتدای مراسم حجه السلام و المسلمین حیدر زاده دبیر حزب اعتماد ملی طبس ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و خیر مقدم به حضور حجه السلام و المسلمین هادی غفاری گفت : آقای غفاری و خانواده ایشان از مبارزان و یاران حضرت امام بوده اند و همواره به خط امام و اصلاحات معتقد هستند.

 لازم بذکر است با حضور حجه السلام و المسلمین هادی غفاری،مهندس محمد مهدی شرافت و حمیدرضا کارگر رییس  و قائم مقام ستاد انتخاباتی استان یزد  مهدی کروبی،  ستاد انتخاباتی کروبی در طبس رسما کار خود را آغاز کرد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا